Dit is geen theater meer

Error message

Notice: Undefined variable: url in eval() (line 38 of /var/www/wereldbibliotheek.nl/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
Dit is geen theater meer
gedichten

In zinnelijke gedichten beschrijft Annemarie Estor de dromen en verlangens van de mens. Vaak leiden ze tot illusies en waanvoorstellingen.
Maar op de grens tussen leven en dood vallen de decors weg en dan blijkt in het natuurgeweld opeens troost te schuilen.

Specificaties

Nederlands
08-05-2015

Auteur(s)

Annemarie Estor (1973) is dichter en essayist. Ze is gepromoveerd cultuurwetenschapper. Eerder verschenen van haar bij Wereldbibliotheek Vuurdoorn me (2010, bekroond met Herman de Coninckprijs voor het beste debuut), De oksels van de bok (2012, Herman de Coninckprijs voor de beste dichtbundel 2013), Dit is geen theater meer (2015, nominatie Pernathprijs); Niemandslandnacht (2018, bekroond met de Jan Campert-prijs); en het beeldverhaal Hauser (2013) met dichteres en beeldend kunstenares Lies Van Gasse.

Uitgaven van Annemarie Estor